RnD Leasing to wyspecjalizowane rozwiązania finansowe dla firm z branży nowych technologii. Żyjemy innowacją i wspieramy jej wzrost, finansując sektor badawczo-rozwojowy. Dobrze znamy wymagania stawiane firmom z branży technologicznej.
Organizacja operuje w obszarze niewykorzystanej dotąd niszy rynkowej – finansowaniu zakupu sprzętu w dofinansowanych z funduszy unijnych projektach B+R. Osiągnęliśmy sukcesy w realizacji leasingów – dla start-upów, liderów polskiej technologii oraz instytucji publicznych.
Zdajemy sobie sprawę z siły naszego produktu, dlatego poszukujemy osoby, która będzie miała znaczący wpływ na skalowanie i rozwój firmy.
Do twoich zadań będzie należeć:
- przygotowywanie raportów, analiz i prognoz finansowych na potrzeby wewnętrzne Spółki,
- rozwój narzędzi i tworzenie nowych rozwiązań analitycznych w MS Excel,
- tworzenie dokumentacji związanej z profilem działalności spółki: harmonogramów płatności, umów leasingowych, aneksów, protokołów i in.,
- weryfikacja oraz kontrola zawieranych transakcji leasingowych, we współpracy z księgowością i działem sprzedaży,
- wsparcie w procesie dopasowania źródła finansowania i możliwości realizacji projektu w ramach zawieranej transakcji leasingowej,
- poszukiwanie i analiza obszarów rozwojowych dla firmy.
Z naszej strony zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- możliwość pracy hybrydowej (biuro + praca zdalna) z elastycznymi godzinami pracy,
- możliwość rozwoju w unikalnym środowisku studia start-upów,
- laptop do pracy w dowolnym miejscu i stanowiska komputerowe w biurze,
- stanowisko na styku badań i biznesu – kontakt z ciekawymi naukowcami, ambitnymi inżynierami i praktykami biznesu,
- realny wpływ na doskonalenie i rozwój organizacji,
- atrakcyjne biuro w stylu loftowym położone w Bierutowska Park dostępne w dowolnych godzinach z dobrze zaopatrzoną kuchnią i pyszną kawą,
- wydarzenia integracyjne i sportowe,
- opiekę medyczną LUXMED.
Będziesz potrzebować:
- minimum 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analizy finansowej/controllingu,
- umiejętności rozwiązywania praktycznych problemów przy użyciu MS Excel (mile widziana znajomość Power Query),
- umiejętności analitycznego myślenia,
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i dokładności w wykonywaniu obowiązków,
- doświadczenia w projektowaniu i zarządzaniu obiegiem dokumentów,
- dobrej znajomości języka angielskiego.
Doskonale jeśli posiadasz dodatkowo:
- wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane z działalnością firm leasingowych, finansowych lub związanych z obszarem dofinansowań.